Bu Blogda Ara

22 Haziran 2017 Perşembe

Bookstagram Olmak-2

Herkese yeniden merhaba.Bugün Bookstagram Olmak adlı tavsiyelerimin ikinci kısmını yazıyorum.Önceki yazımı okumak için tık tık . Birinci kısımda ışık,kullanılan objeler,yorumlar,çekiliş postları,ejektler ve yaratıcılık konu başlıkları halinde tavsiyelerimi vermiştim . Bu bölümde de birkaç konu başlığı halinde vereceğim.



 1)Saat
Paylaşımınızı yaptığınız saat,yayınızın verimi açısından çok önemlidir.Ben genelde paylaşımlarımı öğle saaatlerinde - saat 13.00 - 14.00 arasında - yapmaya çalışıyorum.

2)Hashtag (#)
Fotoğrafınızın altında kullandığınız hashatgler önemli.İster fotoğrafın
yazısında isterseniz de yorum kısmında # ile bitişik olarak kelimeler yazmanız sizin fotoğrafınızın o kelimeleri aratanlara görünmesini sağlar . Böylece fotoğrafınızla birlikte daha çok kişiye ulaşmış olursunuz.
Örneğin #kitap #book gibi ...
 

3)Etkinlikler
Şuana kadar hiçbir etkinliğe katılmayan ben size etkinliklere katılın diyorum . Evet ,biraz tuhaf oldu ama neyse . Etkinliklere katılmak da sizin çevrenizdekiler tarafından fark edilmenizi sağlar . En yakın zamanda ben de etkinliklere katılacağım.


4)Aktiflik 
Bir diğer konu başlığımız ise aktiflik.Hesabınızda aktif olmanız sizin için çok önemli.Aktif olmayan bir hesaptan kimsenin haberi olmaz.O yüzden fotoğraf paylaşmasanız bile aktif olmaya özen göstermelisiniz.





Bana ulaşmak ve daha fazla fotoğraf için beni Instagram hesabımdan takip edebilirsiniz . 
Instagram hesabım : birvagonkitap


Görüşmek üzere ! 






 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...