Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2017 Pazartesi

YKS&TYT SÜRECİNDE YOUTUBE KANALLARI-1

Merhaba. Nasılsınız?
Yoğun bir sınav sürecinin ardından sizlere vereceğim tavsiyeler ve önerilerim yayınlarıyla  karşınızda olacağım.
Bu serimde YGS&LYS çalışırken yararlandığım Yotube kanallarını  tanıtacağım.
Haydi başlayalım.
Öncelikle rehberlik kanallarından başlamak istiyorum.




REHBERLİK



1)Gri Koç
Bu kanalı sınav maratonuna girmeden önce de takip ediyordum ben. Sadece YGS&LYS öğrencilerinin değil tüm lise öğrencilerinin yararlanabileceği bir kanal.
Motivasyona ve uyku süresi hakkında bilgiye ihtiyacım olduğunda veya zaman yönetim taktiklerini öğrenmek istediğimde başvurduğum kaynak oldu. Ayrıca zaman zaman farklı şehirlere gelip seminerler verdiği de oluyor. Ben Bursa’dakine katılmıştım ve gayet yararlı buldum.
Bir de YGS sınavının olduğu günün bir önceki akşamı yaptığı canlı yayının son 5-6 dakikası beni o kadar çok etkiledi ki… LYS’ye girmeden önce onu açıp tekrar dinledim.
Size de YGS’den önceki günlerde onu dinlemenizi tavsiye ediyorum. Sakın şimdi izleyip de tüm sürprizini kaçırmayın. Videonun adını vereyim :  Şimdi Başarı Vakti
En sevdiğim motivasyon videosunun adını da vereyim :  O Valizler Dolacak
Deneme tavsiyeleri de çok ama çok işe yarıyor. İzlerken mutlaka not alın. Sonra unutuyor insan.









Bir diğer kanal ise Gri Hafıza.
Bu kanal genellikle Sözel ve Eşit Ağırlık öğrencilerine hitap ediyor. Ama yine de sayısal öğrenciler için işe yarar videolar da paylaşılıyor. Videolarına bir bakmanızı öneririm.














2)Pozitron PDR
Pozitron PDR’yi Youtube’da amaçsızca gezerken görmüştüm. Bu kanalı inanılmaz sevdim.
Bu kanalı keşfettiğimde daha yeni açılmıştı. Ve ne zaman yeni video atacak diye merakla beklemekteydim. İlk videosunda ne kadar kaliteli bir kanal olduğunu göstermişti.
Adam her şeye taktiksel yaklaşıyor ve verdiği tüyolar da oldukça önemli.
Ayrıca WhatsApp iletişim hattı bile var. 
Bu kanalı da takip etmenizi isterim. İşinize yarayacağına eminim.













3)Psikoloji TV
Psikoloji TV'den çok video izlemesem de izlediklerim bana çok ama çok yardımcı oldu. Beyhan Budak'ın sesi ve konuşması öyle rahatlatıcı ki insanın izledikçe izleyesi geliyor. Sanki karşındaymış gibi konuşuyor, sohbet edermiş gibi. Ayrıca sadece YGS&LYS Sürecinde değil tüm hayatınız boyunca yardımcı olacaktır size. Takip etmenizi şiddetle öneriyorum.
















4)Recep Özer Akademi
Bu kanalı da LYS'den 2-3 gün önce keşfettim. Sınav anında nefes kontrolü, heyecan ve kaygının önüne geçebilme yeteneğini kazanmak için bakılması ve dikkate alınması gereken bir kanal.
Ayrıca kanalda matematik konu anlatımı da mevcut. Ben izlemedim ama yararlı olacağına eminim.












Bunlar haricinde de birçok kanal var ama benim en çok izlediğim kanallar bunlar. Bu serinin dersler için olanları da ayrı ayrı gelecek. Mümkün olduğu kadar hızlı yazmaya çalışacağım çünkü siz ne kadar önceden başlarsanız rakiplerinizin önüne o kadar çok geçmiş olursunuz.
Görüşmek üzere. Hoşçakalın.


DEVAMI GELECEK. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...