Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2017 Cumartesi

YKS&TYT SÜRECİNDE YOUTUBE KANALLARI-2

Yeniden merhaba. Bir önceki yayınımı bundan tam bir ay önce paylaşmıştım. Araya bu kadar zamanın girmesinin nedeni hem tercih dönemi hem de Bulgaristan tatilimdi. Şimdi buradayım ve sizlere diğer kanal tavsiyelerimi vereceğim. Bu yayınımda da sosyal bilimler derslerinden kanal tavsiyesi vereceğim. Ben sayısal öğrencisi olmama rağmen az çok ben de çalışmıştım sosyal bilimlere. YGS'de de 29 doğru 5 yanlış yapmıştım. İsterseniz hemen başlayalım.




Tarih

1) OK Tarih  

OK Tarih kanalını sınava çok az bir zaman kala tarih dersinden hiçbir şey bilmediğimi fark etmemle tanıştım. Soruları yapıyordum ama yorum gücümü kullanarak yapıyordum. Yani elle tutulur hiçbir bilgim yoktu. OK Tarih kanalında en sevdiğim husus verdiği bilgilerin hem özet şeklinde hem de hızlı bir biçimde vermesiydi.
Videoda  geçen cümlelerin aynı şekilde deneme sınavlarında çıkması da bir başka sevdiğim özelliği.
Tarih çalışacaksınız bakmayı unutmamanız gereken bir kanal.
Mutlaka takip edin.












2) Tarihçi Onur Hoca

Tarihçi Onur Hoca ise OK Tarih'ten daha önce keşfettiğim bir kanal. Bu kanalın da anlatımını çok beğeniyorum.
YGS Tarih 2017 İpuçları 1 ve Soru Çözüm Teknikleri adlı videosu biraz uzun olsa da diğerleri kolay izlenebilecek türden.
Ayrıca YGS'de birebir soru da tutturmuş bu sene.
Bu kanala da bakmanızı öneririm.












COĞRAFYA

1) Lcdeğitim

Bu kanalı da fazlasıyla seviyorum.Bana coğrafyayı sevdiren kanal. Öğretmeni fazlasıyla samimi buluyorum. Ayrıca coğrafya terimleri hakkında kodlama ve şifreleme tekniklerini başarılı buluyorum. Videolarını keyifle sanki film izlermiş gibi izleyebiliyorsunuz. İzlerken sıkılmayacağınıza eminim.
Ayrıca Coğrafya Konu Anlatımlı Kitabı da yeni çıkmış.
Ben incelemedim ama Fatih Hocaya sonuna kadar güveniyorum.
Memnun kalacağınıza eminim.
Kitabının tanıtımını yaptığı video için tıktık.

Bu kanalı izlemeden sakın YGS'ye girmeyin.









2) Hocalara Geldik - Coğrafya

Hocalara Geldik'i bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama ben neredeyse her dersteki videolarından yararlanıyordum. Coğrafya da bunlardan biri. Dersi anlatan hoca konuyu çok akıcı ve sade bir şekilde anlatıyor. Videolarının da kısa kısa olması izlenmesini kolaylaştırıyor. Tavsiye ediyorum.













3-) YAVUZ TUNA

Yavuz Tuna'nın da konuyu anlatmasına bayılıyorum. Televizyonda açıp dinlerken not aldığım bile oluyordu. Konuların her yönüne değiniyor. Videolarının uzunluğu tam olması gibi bence.
Coğrafya dersinden eksiklerim var diyorsanız uğramanız gereken kanal tam da burası.














4) Ahmet Burak Kargı


Bu aralar Limit Yayınları YGS Coğrafya Kitabının testlerini çözen bu kanal takip etmenizi istediğim kanallar arasında. Bu kanal sayesinde dünyadaki önemli boğazlar ve kanalları öğrenmiştim.
Çok geç olmadan videolarını izlemeye başlayın bence.

















5) Coğrafyanın Fatihi

Çok fazla videosu olmamasına rağmen oldukça iddialı bir kanal.
Hafıza teknikleriyle öğrenmek istiyorsanız bu kanal tam size göre. Şahsen ben bir videoyu izlediğimde unutuyordum ama bunu hafıza teknikleriyle zihninize kodlarsanız- ki benim yaptığım kodlamalar hâla aklımda- bir daha unutmanız mümkün değil.












FELSEFE

1) Didem Hoca

Ben felsefe konularımı dershanedeki hocamla beraber götürdüğüm için Youtube'dan hiç izlemedim ama felsefe konularını anlatan en iyi kanal gibi duruyor.
Ne olacak yeeaa, felsefe sonuçta bu, ben çalışmadan sınavda düşünerek yaparım diyorsanız demeyin. Çünkü 2017 YGS Felsefe sorularını görmediyseniz görün. Direk bilgi sormuş adamlar.Düşünerek yapılacak şey değil bu. Soru kaçırmak istemiyorum diyorsanız mutlaka felsefe çalışmalısınız.














Evet, TM ve Sözellerin vazgeçilmez Sayısallarınsa ekstra puan kazanıp rakiplerinin önüne geçmesine olanak sağlayan Sosyal Bilimler sorularını bu kanallar sayesinde kaçırmadan çözebileceğinizi düşünüyorum.
Bir sonraki yayınlarımda Türkçe, Matematik ve Fen Bilimleri derslerini de yazacağım. Haberdar olmak için lütfen bloguma abone olun.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hoşçakalın.


DEVAMI GELECEK .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...