Bu Blogda Ara

18 Aralık 2017 Pazartesi

YKS&TYT SÜRECİNDE YOUTUBE KANALLARI-3





Herkese merhaba. Biliyorum uzun zamandır yoktum. Ama bir sorun niye yoktum. Üniversiteye başladım, yurtta kalıyorum ve yurdumda bilgisayarım yok. Bence yazamamak için gayet geçerli bir sebep. Ben şuan evdeyim ve eve gelmişken ne duruyorum yazayım bari dedim. Ben burada yokken sınavın adı ve içeriği değişti ama yine aynı konulardan sorumlusunuz. Yani konular ve bilgiler değişmedi. Dolayısıyla önerdiğim Youtube Kanallarından hala yararlanabilirsiniz.
O zaman matematik önerileri gelsin.








Evet, biliyorum. Çoğunuz bu kanalı biliyordur ama ben yine de yazmak istedim. Konu hakkında hiç fikriniz yoksa bu kanaldan başlamanızı öneririm. Ben de Soru Bankası da vardı ve sorularını gayet kaliteli bulduğumu söylemek istiyorum. Hem de cevabı hemen öyle ''pat'' diye vermeyip biraz ne yapmanız gerektiğinden bahsediyor. Yani sonucu yine siz bulmuş oluyorsunuz. Hep kanalı hem de kitaplarını gözüm kapalı tavsiye ediyorum.



















2)Şifreli Matematik

Şifreli Matematik'i de görünce çok beğenmiştim. Beni formül kullanmadan mantık yoluyla çözmesi cezbetti. İşçi havuz problemlerindeki yöntemi ben de kullanarak baya soru çözmüştüm. Formül kullanmayı sevmiyorsanız üstüne bir de formülleri unutuyorsanız mutlaka göz atmanız gerektiğini düşünüyorum.



















MatAkademi ile de problemler çalışırken tanıştım. Ama hocanın anlatışını çok beğendim. Tane tane ve anlaşılır bir şekilde anlatıyor.Çözdüğü soruların kalitesi de bence oldukça iyi. Türev temellerimi MatAkademi ile atmıştım. Kesinlikle ama kesinlikle türev serisini izlemenizi öneririm. Bir de PDF dosyasını indirip de yazıcıdan çıkartırsanız ve hoca anlatırken siz de not alırsanız muazzam ilerleme kaydedeceğinizi düşünüyorum. Baba Test ve Baba Soru videolarını da izleyin muhakkak. En ekstrem sorularda da kendinizi bir denemeniz gerekiyor. Yapsanız da yapamasanız da çözümünü izleyin. Belki hocanın göstereceği yol daha kolaydır. Performans Artırma Sınavları (PAS)'nı da mutlaka çözmenizi tavsiye ediyorum. Kısacası kanalın altını üstüne getirmeniz taraftarıyım.










Evet, biliyorum. Bu kanalı da duymayan kalmadı ama Hocalara Geldik'i önermeyi onlara bir borç bilirim. O kadar çok videosunu izledim ki ondan bahsetmesem ayıp olurdu. Bu kanalın matematik videolarının üstüne söyleyebileceğim herhangi bir şey yok. Bir senedir takip etmiyorum ama sanırım kitapları da çıkmış. Onlar çıkardıysa güzeldir diyorum. Ve sonraki kanala geçiyorum.




















Ceyhun Hoca kanalını da MEB'in yayınladığı deneme sınavlarındaki veya eski sınavların matematik sorularının çözümlerine bakmak için kullanıyordum. Problemler videolarında güzel yöntemler var. Onları da izlemenizi öneririm. Bir de bazı konulara özel Rengarenk diye bir seri çıkartıyor. O videoları da muhakkak izleyin. Biraz uzun oluyor ama anladıktan sonra soruları daha kolay ve kısa sürede çözebilirsiniz. Sevemediğim tek yönü ise şu: Motivasyon adlı videoları beni motive etmekten çok streslendiriyordu. Her sabah dörtte kalkıp video çektiğini de sanırım her motivasyon videosunda duyuyordum. Bundan da bıkmıştım. Evet bizim için yapıyor ama her motivasyon videosunda söylemesini istemezdim.











6)Academos TR

Academos TR kanalını sadece integral konusu için kullandım. Adamın diksiyonu çok güzel yahu. İntegral'den o kadar çok örnek çözdü ki konuyu anladığımı fark ettim. Diğer konu anlatımlarının da güzel olduğundan eminim. Keşfedilmemiş bu kanalı keşfedin isterim.






















7)Süper Mario Matematik 

Bu kanala ait çok video izlemedim ama anlamadığınız konularda hemen açıp izleyebilirsiniz. Basit ve anlaşılabilir bir şekilde temelden anlatıyor.İşinize yarayacağına eminim.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...